czwartek, 7 listopada 2013

Córka dymu i kości

Najlepszym sposobem na chorobę to położyć się w łóżku i przespać cały dzień, chyba każdy tak robi gdy ma czas wolny z powodu choroby, ale ile można?! Leżę już w łóżku 3 dzień i powiedziałam sobie dość tego spania! Więc wzięłam książkę poszłam zrobić kakao i zabrałam ze sobą  chusteczki czyli coś bez czego przez ostatnie kilka dni się nie rozstaję i zaczęłam czytać! Bo co innego zostało mi do roboty? Mówiąc szczerze mimo tego że dalej się  fatalnie czuję i omijając fakt  że jutro jest piątek to i tak pójdę do szkoły! W końcu wyjdę z mojego pokoju w którym bunkruję się już od kilka dni! Owszem jestem typem leniucha ale czasami i tak wychodzi moja druga strona która nie potrafi wysiedzieć w miejscu i właśnie ona mi się ostatnio objawia co naprawdę mnie wkurza bo w końcu mam czas na leniuchowanie, o którym zawsze marzę siedząc na matematyce, a i tak już nie wytrzymuję tej oazy spokoju która na razie u  mnie panuję!

A tak poza tym, pewnie się zastanawiacie skąd wziął się tytuł posta? Już tłumaczę, to tytuł książki jaką obecnie czytam. Jest niezmiernie ciekawa i godna polecanie każdemu który lubi książki młodzieżowo przygodowe! Można spokojnie kupić ją w Emipku lub w innych dobrych księgarniach więc jeśli  się zastawiasz jaką książkę kupić to już problem rozwiązany! To do jutra!





10 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia ;)
    http://kinnnga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę, mi się bardzo podoba :3

    http://nicola-nicolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No zapowiada się świetnie! Jestem już na połowie bardzo wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog! Powodzenia w blogowaniu! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, jak ja lubię chorować! Ale tu masz racje, nie można ciągle spać.
    Fajny blog :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrówka ;**
    http://addiction-and-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No książka zapowiada się świetnie!
    Wracaj do zdrowia. Śliczny wygląd bloga ;D
    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj do zdrowia jak najszybciej ! ;)

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, chętnie zobaczę bloga. Może wspólna obserwacja? : )

      Usuń