niedziela, 3 listopada 2013

Hamburg team!

Przez ostatnich kilka tygodni wiele się działo, aż za dużo bym powiedziała. Ale najlepiej z tego wszystkiego wspominam wyjazd do Hamburga! Naprawdę weekend był cudowny! Niestety zapomniałam wziąć ze sobą aparat więc zdjęcia będą słabiej jakości... No trudno! Ale mi się wydaję że nawet aparat nie był by w stanie ująć tego wszystkiego co można tam spotkać! Uwielbiam to miasto, mimo języka jaki jest tam ojczysty to i tak z miłą chęcią bym tam zamieszkała!  Tyle sklepów, tyle atrakcji, tyle tego wszystkiego! Jestem zachwycona Hamburgiem! Oprowadzała mnie ogółem Paulina, to moja kuzynka która tam od dawna mieszka, więc dobrze wie gdzie najlepiej iść by mieć najlepsze wspomnienia i przygody! Nie rozpiszę się na ten temat z tego powodu że tyle można by było o tym pisać, a zdjęcia ograniczają się do przebieralni w sklepie w którym siedziałam ponad 1h z powodu spodni w których się zakochałam! Ale ten czar miłości szybko znika jak się pozna jego cenę! A oto te zdjęcia z przymierzalni! Oraz dodatek ja w loczkach:










2 komentarze: