środa, 6 listopada 2013

Anonimowość!

Widzę że trochę osób już odwiedziło mój blog! Za co Dziękuję! A może byście się odezwali?! Piszcie w komentarzach swoją opinie na temat bloga która jest dla mnie niezmiernie ważna! Może na początek pomożecie mi wybrać prezent urodzinowy?! Mam do wyboru kilka par butów i nie mogę się zdecydować więc powiedźcie które waszym zdaniem są najładniejsze
 1)

 2)


3)

4)


Możecie mi pomóc! Komentujcie! Jak zauważę że coś się tutaj dzieje to zorganizuję konkurs z nagrodami oczywiście! To do roboty! PS. TERAZ OSOBA ODWIEDZAJĄCA MÓJ BLOG NIE MUSI POSIADAĆ KONTA ŻEBY SKOMENTOWAĆ POST! WIĘC JEŚLI MASZ OCHOTĘ COŚ SKOMENTOWAĆ TO ŚMIAŁO DROGA WOLNA!  

17 komentarzy:

  1. Najładniejsze buty to 1 i 3 http://aslongasyouarefightthewinner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc : ) Chętnie odwiedzę twojego bloga!

      Usuń
  2. według mnie 3 są najlepsze ;)
    pewnie dla tego że kocham kolor czarny ;)
    masz fajnego bloga ;)
    może wspólna obserwacja? ;)
    buziaki ^^
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buciory *w* moim zdaniem najlepsze te pierwsze tylko w innym kolorze
    jeśli chodzi o bloga wygląd mi się podoba =3

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie : ) Oczywiście zajrzę : ) Mogę zaobserwować jak ty się tym odwdzięczysz!: )

      Usuń
  4. *.* wg. mnie 1 i 3 najlepsze ale pomiędzy nimi nie mogłabym wybierać *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam większy problem bo pomiędzy tymi 4 nie mogę wybrać :C Ale dziękuję za pomoc!

      Usuń
  5. Moim zdaniem najładniejsze buty to 1 i 3 :D
    Ale pomiędzy wszystkimi trudno by było wybrac :(
    Tak wiem że tym zdaniem nie za dużo ci pomogłam xd no ale ...
    Mam nadzieję że chociaż troszkę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ każdy mi pomaga wyrażając swoją opinie! Za co bardzo dziękuję : ) Chętnie odwiedzę twój blog i może wspólna obserwacja?! : ) Zapraszam częściej!

      Usuń
  6. Bierz 2 ! Te buty to hit sezonu , możesz je nosić do oversize T-shirtów i dosłownie do wszystkiego , a osoby z ulicy będą ci zazdrościć szyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomoc! Może wspólna obserwacja?! Zapraszam częściej! ;D

      Usuń
  7. 3 najbardziej mi się spodovałam
    fajny blog obserwuję i zapraszam do mnie http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację! Odwdzięczę się tym samym! Na pewno zobaczę twojego bloga! Oraz dziękuję za pomoc w wyborze prezentu! : )

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo Dziękuję ja cb również obserwuję! : ) Powodzenia w blogowaniu!

      Usuń