poniedziałek, 10 czerwca 2013

Biwak 2013

Biwak 2013 !!!

Zacznę o tego że przepraszam że tak długo nie pisałam ale po prostu nie było czasu by na spokojnie usiąść i cokolwiek napisać  ._. Ale mniejsza z tym ;)
W ten weekend byłam na biwaku, nad jeziorem Głębokim w Międzyrzeczu!! Było wspaniale, nie spodziewałam się że mogę aż tak dobrze wspominać tą wycieczkę ; ) Jezioro przerosło moje oczekiwania. Jedynie na co mogłam narzekać to wilgoć w pokoju którą nazwaliśmy Ed (nie zrozumieli byście czemu) i na drogę jaką musieliśmy pokonać żeby zjeść obiad -,- Ale warto było, bo była okazja żeby się spotkać ze znajomymi z obozu... 
Ogółem spałam przez ten cały weekend może 5 h, więc teraz padam na twarz! Mogła bym więcej napisać ale naprawdę to innym razem jak zrobię podsumowanie roku szkolnego 2012/2013! A to kilka zdjęć których ja osobiście nie robiłam, ale stwierdziłam że muszę się tu znaleźć ; ) 

Fot. M Jarmuż


Fot. P. Krawczyńska

Modele R. Kamiński J. Łukaszewski

Bożeee



Modelki J.Wesołowska P. Krawczyńska M. Titoni O. Żmijak


  ps. Podejrzewam że jak zobaczą te zdjęcia moi znajomi na blogu, to następny post będę pisać ze szpitala...  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz