sobota, 1 czerwca 2013

Sankraa

Sankra ♥

Hymm... Przepraszam że tak długo nie pisałam ale po prostu miałam dużo na głowie, ale mniejsza z tym : ) Dzisiaj śpię u babci, bo jutro jedziemy na wystawę psów do Leszna !!  Już nie mogę się doczekać : ) Serdecznie zapraszam wszystkich miłośników psów z Leszna lub okolic na wystawę... 
          Na temat Suni (tak ją przeważnie nazywam) mogła bym nawet napisać esej... lecz komu będzie chciało się to czytać ? Ale w WIELKIM  skrócie powiem tylko że Sankra ma nadzwyczajną osobowość, można powiedzieć że ma charakter kota bo chodzi własnymi drogami, nie jest jak te niektóre psy że zrobią wszystko by dostać piłkę, albo nie przylatuję na zawołanie, ona tylko jak coś chce to jest taka potulna że ciężko to opisać, a jak to dostanie to co chciała to  już wtedy  to całkowicie inny pies... Ale jak jej nie kochać ? Inni wystraszyli by się jej, ale na pewno nie  ja! Odkąd ona zawitała w naszej rodzinie to staliśmy się jak rodzeństwo, wszystko robimy razem nawet z nią śpię! Wiem że czasami moja miłość do niej podchodzi pod obsesję ale ja na to nie zwracam uwagi, nigdy nie obchodziło mnie zdanie innych na temat Sankry, jak ktoś ją komentował że jest ładna to podzielam to zdanie i cieszę się że ktoś ją docenia, a jeśli ktoś powiedział że nie lubi takich psów to okej bo nie każdemu może się ona spodobać, ja na gust innych nie wpływam : ) Ale no cóż Sankrę można opisać tylko w jeden sposób... To najukochańszy pies jakiego znam!!!








A i taki dodatek do tego posta że wczoraj miałam imieniny i oto piękny bukiet jaki dostałam !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz