piątek, 21 czerwca 2013

Długie ♥

Cały tydzień nad jeziorem? Czemu nie... Raczej każdy lubi sobie po szkole odpocząć, a tym bardziej nad jeziorem z przyjaciółmi : ) Ja osobiście pływam tak średnio... jak mi ktoś powie że nie mam gruntu to od razu panikuję. Więc ze mnie można się spokojnie pośmiać na takich wypadach...
Ale najgorsze z tych wycieczek jest tylko jazda na rowerze, nie to że nie lubię ale jak jest 35 stopni to naprawdę nie chcę się jechać ; / Lecz droga powrotna nie jest aż taka straszna bo na wieczór zawsze chłodniej i zawsze znajdzie się osoba która nas odprowadzi, no bo ja mam z Agnieszką taki urok osobisty że nikt by nawet nie odrzucił propozycji odprowadzenia nas : ) Tak szczerze to nwm co dokładnie pisać bo tyle się dzieje że nadarzam... Np. to jak Baniak, który jest mistrzem jeżdżenia na rowerze tak się wywalił że myślałam że padnę ze śmiechu razem z Agą... My kochane koleżanki zamiast mu pomóc to stoimy i się śmiejemy, tak szczerze jak mi się to do tej pory przypomni to się śmieje : ) Ale co tam... A tak wgl. ogarniacie że już za tydzień wakacje ?? Czy to nie piękne ? To spanie do 12, wypady ze znajomymi, obozy, wygłupy, nocki i wiele wiele więcej... Ja osobiście w te wakacje zrobię wszystko żeby je dobrze wspominać, nie będę czekała na to co się wydarzy będę robiła to co chcę i to bez wstydu nie będę myślała że ktoś może na mnie źle spojrzeć po prostu będę mieć totalnie wylane na innych, zresztą Aga też, ogółem dużo osób nas nie rozumie, podejrzewam że jak by ktoś nas poznał tak normalnie to by stwierdził że jesteśmy dziwne, ale my o tym wiemy i nam to nie przeszkadza, lubimy być takie : ) My jesteśmy inne, pozytywnie inne...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz